menu
Ciepło systemowe dla Warszawy

Czym zajmuje się Biuro Obsługi Klienta

Wysłane przez siteadmin w czw., 01/22/2015 - 18:42

Nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.15 do 15.15, udzielając informacji na temat:
 

  • aktualnych stawek opłat za ciepło,
  • zasad rozliczania ciepła,
  • zasad przyłączenia do sieci,
  • zasad zwiększenia lub zmniejszenia mocy cieplnej,
  • możliwości montażu dodatkowych urządzeń w węźle cieplnym.
     

Ponadto w Biurze Obsługi Klienta:
 

  • podpisujemy umowy na dostawę ciepła,
  • przyjmujemy reklamacje dotyczące wysokości opłat,
  • udzielamy informacji na temat wysokości wystawionych faktur,
  • pomagamy w skontaktowaniu się z innymi komórkami organizacyjnymi Veolii Energii Warszawa S.A.

 

Kontakt do Biura Obsługi Klienta: vew.bok@veolia.com

Napisz do nas:

4 + 6 =
Rozwiąż proszę powyższe zadanie matematyczne i wprowadź wynik.