×
×

Podaj swój e-mail w celu weryfikacji wyrażenia przez Ciebie zgody na komunikację elektroniczną.

Jeśli posiadamy Twoją zgodę zostaniesz automatycznie przeniesony do formularza po kliknięciu przycisku "zweryfikuj".

Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że czas uzgadniania dokumentacji technicznej tymczasowo uległ wydłużeniu.
Za powstałe utrudnienia uprzejmie przepraszamy.
(04.07.2025)

Składanie wniosków i zleceń e-mail: veoliawarszawa@veolia.com ul. Stefana Batorego 2, 02-591 Warszawa

Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: inspektor.pl.vpol@veolia.com Infolinia Działu Technicznego i Standaryzacji:   508 038 836  Czynna w godzinach:

  • poniedziałki w godzinach 9.00-13.00
  • środy w godzinach 12.00-15.00
  • piątki w godzinach 9.00-13.00

Dział Techniczny i Standaryzacji zajmuje się: Sekcja Wydawania Warunków Technicznych:

Sekcja Uzgadniania Dokumentacji Technicznej:
  • uzgadnianiem projektowej dokumentacji technicznej sieci, węzłów, technologia i automatyka węzłów, instalacje elektryczne: Zlecenie usługi;
  • uzgadnianiem koncepcji, założeń do projektowania i opiniowaniem rozwiązań, uzgadnianiem skrzyżowań projektowanej innej infrastruktury z istniejącą siecią: Zlecenie usługi. Usługa jest nieodpłatna. Gdy opiniowane rozwiązania wymagają uprzedniego odstępstwa, wówczas konieczne jest złożenie dodatkowego Zlecenia usługi w zakresie usługi wydania odstępstwa;
  • rozpatrywaniem rozwiązań nietypowych i wydawaniem odstępstw od obowiązujących wymagań i wytycznych: Zlecenie usługi;
  • udzielaniem dodatkowych wyjaśnień i porad technicznych.

Dokumentacja musi spełniać wytyczne dot. projektowania zamieszczone w zakładce Dokumenty Techniczne.

Uprzejmie informujemy, że przyjmowanie interesantów w sprawach związanych uzgadnianiem dokumentacji, akceptacją trasy s.c., rozpatrywaniem rozwiązań nietypowych i wydawaniem odstępstw od obowiązujących wytycznych odbywa się na podstawie złożonego zlecenia w godzinach przyjęć interesantów interesantów po uprzednim uzgodnieniu terminu z osobą prowadzącą sprawę (kontakt do osoby uzgadniającej Projektant otrzymuje wraz z protokołem weryfikacji dokumentacji lub poprzez kontakt z Infolinią Działu Technicznego i Standaryzacji).

Veolia Energia Warszawa S.A. zastrzega sobie możliwość anulowania zlecenia po upływie trzech miesięcy (licząc od daty wysłania protokołu z uwagami) w przypadku braku odpowiedzi od Zleceniodawcy/Projektanta na uwagi wymienione w przesłanym protokole.

Dokumenty dotyczące wydawania warunków technicznych oraz informacji wysyłane są listem zwykłym na podany adres do korespondencji. W przypadku chęci osobistego odbioru odpowiedzi prosimy o dołączenie stosownego zapisu we wniosku. Wówczas, gdy rzeczona odpowiedź będzie gotowa, skontaktujemy się telefonicznie z osobą kontaktową wskazaną we wniosku.

Osobisty odbiór wydanych warunków oraz informacji jest możliwy w Dziale Technicznym i standaryzacji po uprzednim umówieniu się z osobą prowadzącą sprawę w Dziale Technicznym i Standaryzacji w godzinach przyjęć interesantów..

Godziny przyjęć interesantów:

  • poniedziałki w godzinach 8.00-12.00
  • środy w godzinach 12.00-15.00
  • piątki w godzinach 8.00-12.00